LDC Tuyển Dụng Coordinator/ Nhân Viên Điều Phối Tại Đắk Nông

LDC Tuyển Dụng Coordinator/ Nhân Viên Điều Phối Tại Đắk Nông
- 1 vị trí
- 1 lượt xem
Kinh nghiệm
2 năm
Loại nhân viên
Toàn thời gianChức vụ
Nhân Viên
Đề nghị mức lương
Competitive
For Freelance
Không
Application deadline
Th12 31, 2025
Mô tả công việc
LDC Tuyển Dụng Coordinator/ Nhân Viên Điều Phối Tại Đắk Nông
Thực hiện tất cả các công việc liên quan tới nghiệp vụ kế toán, chứng từ nhập và xuất hàng theo qui trình của công ty. Hỗ trợ công tác nhân sự của chi nhánh Dak Lak.
Địa điểm làm việc: Kho hàng chi nhánh Daklak - 358 Quốc lộ 14, Thôn 3, Xã Cư Jút, Tỉnh Lâm Đồng
Mô tả công việc:
Cập nhật các công việc phát sinh vào hệ thống XBS hàng ngày.
Đảm bảo tất cả các báo cáo (excel/ hệ thống/ thực tế) và các tài liệu liên quan đến thanh toán, chứng từ được cập nhật và có sẵn để xác minh tại bất kỳ thời điểm nào.
Xử lý các nhiệm vụ về chứng từ tại chi nhánh bao gồm cà phê nhập và xuất kho, tài liệu lưu trữ.
Thực hiện các nhiệm vụ kế toán nôi bộ tại chi nhánh.
Thực hiện việc chấm công hàng tháng, làm thêm giờ, báo cáo nghỉ phép cho nhân viên ở chi nhánh.
Sắp xếp và hướng dẫn các thủ tục liên quan tới việc đi lại của nhân viên công ty khi đi và đến công tác.
Giám sát nhân viên tạp vụ tại chi nhánh để đảm bảo các văn phòng cơ sở sạch sẽ và ngăn nắp.
Sắp xếp bàn làm việc/ văn phòng phẩm cho nhân viên mới và thu thập các công cụ làm việc khi một nhân viên nghỉ việc.
Phối hợp với bộ phận nhân sự tại văn phòng HCM để đăng thông báo công ty, các chính sách nhân sự trên bảng thông báo tại chi nhánh.
Phối hợp với bộ phận nhân sự tại văn phòng HCM để quản lý bảo hiểm xã hội/ sức khỏe / tai nạn, nghỉ bệnh, đồng phục nhân viên, đào tạo nhân viên, các sự kiện dành cho nhân viên…
Thực hiện tất cả các việc mua sắm: văn phòng phẩm, các thiết bị văn phòng, trang thiết bị bảo hộ lao động cá nhân, các hợp đồng dịch vụ…
Thực hiện bất kỳ nhiệm vụ văn phòng khác theo yêu cầu của Giám đốc sản xuất/ Giám đốc chi nhánh.
Thực hiện các báo cáo liên quan đến công việc được phân công và các báo cáo khác khi có yêu cầu của cấp Quản lý;
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Handle all accounting and execution tasks to ensure that services are provided based on Company policy. Support Admin/ HR activities at Daklak site.
Job Description
- Update the XBS and entry of process reports into system on a daily basis.
Ensure all reports (excel/system/physical) and documents related to payment and execution are up to date and available for verification at any given time.
Handle execution tasks at site including coffee In store, Ex store documentation as required from product/site manager.
Handle internal accounting tasks at site.
Handle monthly attendance, overtime, annual leave reports for permanent & temporary staff.
Handle transportation for staff/ manager/visitors at respective plant.
Monitor cleaners at the site to ensure the office premises are clean and tidy.
Arrange work desk/stationary for new hires and collect work tools when a staff resigns.
Coordinate with HR in HCM office to post company announcement, HR policies in the notice board at the site.
Coordinate with HR in HCM office to take care social /health /accidents insurances, sick leaves, staff uniforms, staff training, staff events.
Handle all purchase stationaries, office equipments, PPE, service contracts.
Perform any other ad-hoc duties as requested by Product Manager/Site Manager.
Perform reports related to assigned tasks and other reports as requested by Managers ;
Yêu Cầu Công Việc
Kinh nghiệm
Có ít nhất 2 năm kinh nghiệm về kế toán
Giỏi về giao tiếp và các kỹ năng giao tiếp và làm việc nhóm
Sử dụng thành thạo các phần mềm Microsoft Office, Microsoft Excel.
Ngoại ngữ
Có thể giao tiếp (nói và viết) bằng tiếng Anh.Bằng cấp, chứng chỉ
Tốt nghiệp Cao đẳng hoặc Đại học.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Experience
Minimum 2 years experiences in accounting
Good in communication and interpersonal skills and team work
Familiar with Microsoft Office, Microsoft Excel
Languages
Can communicate in speaking & writing in English.Academics
College or University graduated.
Additional Information
Additional Information for the job
Diversity & Inclusion
LDC is driven by a set of shared values and high ethical standards, with diversity and inclusion being part of our DNA. LDC is an equal opportunity employer committed to providing a working environment that embraces and values diversity, equity and inclusion.
LDC encourages diversity, supports local communities and environmental initiatives. We encourage people of all backgrounds to apply.
Sustainability
Sustainable value is at the heart of our purpose as a company.
We are passionate about creating fair and sustainable value, both for our business and for other value chain stakeholders: our people, our business partners, the communities we touch and the environment around us
What We Offer
We provide a dynamic and stimulating international environment, which will stretch and develop your abilities and channel your skills and expertise with outstanding career development opportunities in one of the largest and most solid private companies in the world.
We offer
- A workplace culture that embraces diversity and inclusivity
- Regular events that foster team engagement
- Access to Training and Development
- Hybrid work arrangement offered (availability varies by role)
- Comprehensive insurance coverage and flexible benefits
- Certified Great Place to Work
Địa điểm làm việc
358 Quốc lộ 14, Thôn 3, Xã Cư Jút, Tỉnh Lâm Đồng
- Chia sẻ công việc này:
Công việc liên quan
LDC Tuyển Dụng Nhân Viên Nông Nghiệp Bền Vững
CÔNG TY TNHH LDC LOGISTICS VIỆT NAM
Tỉnh Lâm Đồng, VN
Competitive
LDC Tuyển Dụng Nhân Viên Kho Tại Bình Dương
CÔNG TY TNHH LDC LOGISTICS VIỆT NAM
Tỉnh Bình Dương, VN
Competitive
LDC Tuyển Dụng Nhân Viên Chất Lượng/ Quality Staff (cà phê nhân) Tại Đắk Nông
CÔNG TY TNHH LDC LOGISTICS VIỆT NAM
Tỉnh Đắk Nông, VN
Competitive